Just a little, little bit better

Vet inte riktigt vad jag ska säga eller göra...
Frågan är ju om jag ska förlåta dig eller om jag bara ska skita i dig och leva som allt var innan vi började prata.
De känns som att du ljuger för mig, och att du inte menar ett piss med allt du säger. Jag vet inte... jag är bara så jävla besviken på dig, och jag trode alldrig att de skulle bli så hära, hade inte en blekaste aning om att de kasnke kommer att sluta så hära.. Men de som stör mig mest är att du försöker lägga skulden på MIG. när de är DU som har gjort fel, de var ju bara sjukt när du själv vet att de var du som sabba de, så kom fan inte och lägg skulden på mig som inte har gjort ett piss!!... äh nu ids jag inte skriva om dig nå mer, slutpratat!


Har inte varit i skolan idag pga olika själ. Sköönt eftersom att jag fick höra att de har varit en ganska onödig dag i skolan :).  Men är förövrigt jävligt glad och lättad om man inte tänker på de där uppe och allt annat skit. Nu är de bara en grej kvar sen jävlar! :D.   

Aja kvällen och dagen kommer ungefär bli såhära:
När Tove ringer drar jag dit med alla mina grejjer vi hoppar in i bastun, chillar, börjar småttatt fixa oss lite innan alla andra kommer och när dom kommer ska vi beställa mat (kring halv 6). Efter de så fixar vi klart oss börjar dricka, spela spel (längtar verkligen till spelet haha). Sen blir de uttåt mot Grace, dit dom flesta nog ska :D. Sen blir de party hela natten lång :D!  nämen vi får hålla tummarna att de blir lyckat. Nä ska nog gå och sussa ett tag men de är ju bara att höra av er, puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0