Jag är livrädd

Har varit med Johanna ikväll, underbart att hon äntligen är hemma! <3
Vi har varit ute i kylan och sett fotboll, och pratat om allt som vi har missat under dessa två veckor, ja ni vet ju hur de brukar vara när någon nära har varit borta länge, man kan som inte sluta prata!. Efter de tog vi bilen till kvantum och köpte hem gosaker medans vi slog på den nya Harry Potter filmen, visst var den bra Johanna ;) haha Johanna SOMNADE :o! Själv trode jag att filmen skulle vara bättre, den var typ konstig :s!  Sedan prommenixade jag mig hemmåt i mörkret. HATAR mörker.. och  nu ligger jag bara i min säng, helt förvirrad av allt som händer just nu,

tanken dig med någon annan, gör mig livrädd..
jag vet ingenting längre, trode verligen inte du skulle sjunka så lågt som du gjort den här veckan, de trode jag verkligen inte om dig.. Men de finns ingenting jag kan göra längre hur mkt jag än vill så kan jag inte. De kommer ta en väldigt lång tid innan jag glömmer allt, eller inte glömmer för de kommer jag aldrig att göra men att komma över allting. De är tungt väldigt tungt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0