Jag är rädd att du ska glömma bort mig..

NÅGON SOM HAR ETT JOBB ATT ERBJUDA ?!  måste fan seriöst fixa ett!

aja jag avbokade ganska mycket grejer som jag känner att jag måste göra, men tyvärr så orkar jag inte göra de så då skiter jag i de! Ska iallafall och klippa mig idag, de ska bli riktigt riktigt skönt, har inte klippt mig på väldigt länge så de behövs verkligen! Hade verkligen vela klippa mig jätte kort men tyvärr så vågar jag inte de, eller vem vet kankse kommer hem med kort hår ;)!  De hade fan varit underbart med kort hår :p. Nämen vi får se hur de blir.  Nä nu ska jag väll gå och stoppa någonting i munnen innan de blir lite fix inför stan. Vi får höras. Lär skriva om hur resultatet blev sen pluss att de kanske kommer in en bild =)!

Puss <3
att du ringde igår gjorde mig både glad och förvirrad, jag fattar seriöst ingenting, hela jag är som ett frågetecken :s..
Får se om du håller de du lovade idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0