jag känner att jag verkligen måste göra de..

Nästan nyss kommit hem från matchen, vi vann med 3-0, underbart :D !!
Mindre underbart var ju att jag fick en smäll i ryggen på matchen så nu har jag ondare i ryggen... de gör verkligen ont! måste nog gå och kolla om vi har nå som kan lindra smärtan! Tove ville attjag skulle komma och hänge med henne, Per och Auland men är så grymt jävla trött och har grymt ont så jag orkar inte, förlåååt!!  Aja måste gå och sova nu håller typ på dö! Ska även upp tidigt i morgon , bajs.....!  sooovgottt . puss!


Jag kommer nog ångra de hära, men de känns som att jag verkligen måste ..
vill bara att klumpen som jag har i magen ska försvinna :/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0