Kan inte sluta tänka..

Kan fortfarande inte sluta tänka på alla underbara stunder vi har haft, och hur mysigt allting har varit. Jag saknar dig enormt mycket.. låt inte de som hände igår förstöra allt, fast att jag vet att de var idiotiskt och dumt. Jag ångrar de som fan ju, snälla förlåt.. Har så mycket jag vill säga och få ut men allt blir bara fel, vill spola tillbaka tiden då jag ligger i din säng medans du håller om mig..


Aja matchen...  (vi vann med 3-2)
trode jag skule dö :o, de var som att spela i en öken så varmt var de. och då vill ni inte veta hur jobbigt de var. Trode seriöst att jag skulle dö efter första halvlek, jag såg typ ljuset! Var tvungen byta ut mig själv, pallade verkligen inte haha, men kom tillbaka in igen sen.  Men ja nä de var fan inte okej, hade ju inte tackat nej att ligga kvar i Toves säng och dega med henne framför en film!

Skickar iväg ett sms till tove påväg till samlingen:
- Tove jag vill DÖ, jag pallar verklien inte osv
Tove
-fan vad less
Jag
-Vad?
Tove
-Hittar inte tvkontrollen

eh kul att hon hade medlidande iallafall.................

nä fan vad långt de här blev ska hoppa in i duschen sen så ska jag upp till Tove och DEGA! <3

Kommentarer
Postat av: hannnad

hahha tove är så skön

2009-08-09 @ 19:59:58
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0