njuter av varje sekund med dig .

haha åh förlåt orkar verkligen inte göra om min design än, ni får stå ut några dagar till med den fula tråkiga designen =p.  För nu ska jag sova ska hinna med mycket i morgn. Måste träffa Tobbe för att hämta mitt körkort, måste förbi stan, måste leta efter mitt bankomat kort som jag tappat :o,  hämta ut förköpet, + att jag ska hinna träna i två timmar också innan vi drar! känner mig gode stressad, men är fett taggad kommer bli grymt kul eller hur Tove, vi kör en till fredag på LK, haha ;D  Nää nu ska jag fan lägga mig och sova är grymt trött och ska upp hyffsat tidigt :s.. men de som STÖR mig som fan är att jag kommer inte ihåg vart jag har mitt bankomatkort, FAN också!.. aja natti natti :) 

Puss <3
var försiktig ikväll.

btw här ser ni lite av min nya bil ;D haha.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0