Ställer mig själv frågan varje dag, varför?..

Ja än en gång har jag klarat av "dagen efter måendet" även fast att jag många gånger trode att jag skulle gå och ta livet av mig. Men icket jag har överlevt fast att jag varit barnvakt också! stakt av mig. Jo hittade även Emmeli, så de slutade lyckligt, vi slog på någon barnfilm, åt chips, godis, cola tills de var spyvarning! Hon somnade och då var jag alldeles ensam. Usch vad rädd jag har varit, så mörkrädd, själv i ett hus som spökar, nää de är inte nå jag vill göra om.. Var tvungen ringa hem min bror så då  kändes de lite säkrare. Så nu ligger jag i min säng och är helt slut, varit en för tung dag!
Ensam = för mkt tankar....
Nä nu ska jag försöka sova, ses puss!


Kommentarer
Postat av: sara

härlig bild :)

2009-08-25 @ 22:08:32
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0