I need you, just stay right here with me..

Direkt efter min träning i går for jag ut till Lenas stuga, kan ju tala om för er att de behövde jag!.. Vi tog oss ett kvälls dopp visst Lena ;) haha sen var vi rätt så övertrötta båda två så vi satt och garvade åt allt möjligt, vi pratade gamla minnen medans vi självklart tog oss en sup av en iskall cola. Nä de var underbart, exakt de jag behövde. På morgonen vaknade vi tidigt för att vi skulle ut och steka. och de har vi gjort hela dagen badat och solat. Hur underbart som helst! Vi båda somnade i solen och vaknade där kring 4:a haha. Då gick vi in och lagade tacos. Sedan skjutsade lena mig med båten till min bil och jag for hem. Hade fan kunna stanna där en evighet, så underbart! Ville typ inte åka hem men var tvungen eftersom jag har träning ikväll... är lika opeppad som jag var igår och när man är de går de bara åt helvette på träningarna. aja.. efter träningen får jag se vad som händer ...  TAGGA TILL HELGEN NU TOVE, HELVETES SÅ ROLIGT VI SKA HA DE, HELA JÄVLA NATTEN! :D

Måste säga tack Lena för igår , de är fan inte många som skulle ha ställt upp på de du hade tänkt göra igår, och allt bara för min skull, blev typ rörd. Du är en underbar vän och jag älskar dig så grymt mycket, tack för allt <3!
alla borde ha en vän som dig !


Kommentarer
Postat av: Lena

ååh, vad söt du är! Du vet att jag alltid ställer upp! :) älskar dig med!

2009-08-04 @ 20:04:34
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

tränar du med lira hela tiden nu?=)

2009-08-04 @ 20:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0