Den stora frågan som vi alla ställer oss, vad hände?

haha alltså vad händer egentligen?
Jag har pratat med Lena och *killen som inte får nämnas* hela min fredagskväll , och då menar jag verkligen att vi har pratat eller pratat och pratat vet jag inte riktigt om man kan kalla de, eller vi har då inte pratat om nå vettigt haha. Vi alla har suttit i telefonen och sett på samma film och kommenterat filmen, normalt? neej verkligen inte. Jag ljuger inte om jag säger att vi har pratat i 5 timmar :o!  Min mobil håller på brinna upp, även mitt öra, mitt huvud är alldeles kört !  Så kan man väll också spendera en fredagskväll eller hur?(y);) Nämen de var riktigt trevligt eller hur Lena och PIIIP!  Nä de var fan en sjuk kväll. Är så jävla trött så ska nog gå och sussa nu, de är fan ansträngade att prata i telen, de tar på krafterna ;D!   Samma sak nästa fredag då eller? ;)         haha nä för övertrött, nu väntar fan sängen på mig!

jo juste  de har även blivit lite ändrade planer inför i morgon. Men spela roll kul kommer vi då ändå att ha de hur de än kommer att sluta eller huuuuur ;D !!!!   GODNATTTTTT bitches!


Kommentarer
Postat av: L

hahahaha. men lätt att vi kommer ;D

2009-08-15 @ 01:33:49
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0