De känns mkt bättre nu än bara för några dagar sen

haha sjuk kväll igår! helt galet!
Började hemma hos Ida med massa trevliga människor vi var där ett tag innan vi drog till begrnäset till någon Anton, där de också var massa folk. HAha ska nog inte berätta mer! nämen väl hemma så fick jag besök som jag tydligen ringt efter och bett dom komma!  pinsamt, pinsamt, pinsamt! haha nämen de blev ju lyckat eller hur?  Han har tydligen kört en Per och spelat in lite när jag har pratat, frågan är ju om jag vill höra de efter allt han har berättat att jag sagt, haha ibland vet jag fan inte vart jag får allting ifrån :s..  Nä de var fan inte helt okej. Har lite minnesluckor från kvällen men vissa saker är nog lika bra att inte veta, eller hur Lena?`haha nä fyfan jag kan inte släppa de, jag dör! hur kunde jag? hahahahahah!
Aja nä lämnar nog vissa saker, de är nog bäst så!

Aja denna dag har då inte varit kul på nått sätt... har typ spytt hela morgonen, har verkilgen inte mått bra! har bakis hängt med min lilla syster på max idag! haha inte okej!  För er som inte vet de så är jag barnvakt åt min lillasyster för pappa och dom är på någon middag och kommer hem SENT! så jag och hon fick pengar att fara och köpa godis! vi köpte godis,chips,dipp, cola för 126 kr! haha underbart, men just nu är jag inte i de skicket att jag kan äta nå............ aja nämåste gå och kolla vart fan hon tog vägen de har varit tyst länge nu! vi ses, bye :)

ni är bäst tjejer, ni sviker fan aldrig <3















Kommentarer
Postat av: sara

fin du var :)

2009-08-25 @ 22:10:34
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0