Your the fucking best!

Herregud varför göra de till värsta grejen menade verkligen inge dumt :s..

Aja igår hängde jag med Tove och gänget, haha!
Vi hade grymt kul, länge sen jag skrattade så mycket! Vi körde bilkurragömma, jagade polisen, köpte godis,korv, blev jagade av en mördare, utsatte vårat liv på spel, skrek av rädsla osvosv!  De hände massa saker :D!  Sussade hos Tove också. På morgonen hade vi lite panik men vi fixade alllting, som vanligt ;D!

Ikväll är de iallafall fest , woho!  japp jag vet jag går på kryckor eller inte längre har slängt dom åt helvette så nu haltar jag ist och jag bryr mig inte för ikväll är de fest! och de ska blir så grymt roligt så jag dör ! bry mig fan int ehur ont jag än har i foten! Blir iallafall förfest hemmma hos Alex som fyllt år grattis till dig sötnos :) Vi ska äta och mysa på innan vi drar ut på krogen i boden! UNDERBART :D Nä tove dödar mig om hon ser att jag sitter här och chillar när vi har de lite stressigt ;D. Aja vi ses  puss!

Tove du är  min allra bästa vän, du får mig alltid så jävla glad, your the best! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0