:( !

Idag fick jag allting bekräftat...
För om jag hade haft fel om allt jag skrev om igår till dig så skulle du ha ringt idag, eller iallafall bara skickat ett sms, och bara säga hur fel jag har som du alltid annars brukar göra. Men du sket i allt och de svider.. För jag trode verkligen att jag skulle få vakna upp av ett samtal från dig, men inte... Att de slutade så här mellan oss trode jag aldrig. Vad vare jag sa till dig dom första gångerna vi var med varandra, jo att de skulle bli jag som skulle bli sårad. och jag hatar att säga de hära men vem hade rätt...?  Trode aldrig någonsin att de skulle sluta som de gjorde. Men allting har inte ett lyckligt slut , men jag hade verkligen hoppats på att vårat hade slutat lyckligt..

De är jobbigt, de är mer än jobbigt för ingen har någonsin fått mig att känna så som du har fått mig att göra. De är så jobbigt att se dig logga in på msn och inte skriva, eller ta telefonen och bara ringa till dig.. Men som jag alltid ha sagt så kommer jag aldrig glömma dig... fan vad jobbigt de här blev nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0