I loved him so but I let him go

Jag drömde om dig inatt, de sjuka var att de var så verkligt, alltihopa!
har aldrig någonsin i hela mitt liv drömt en sån  verklig dröm som inatt, de var nästan lite läskigt då min bror kom och väckte mig och jag insåg att du var borta och allt bara var en dröm.. Men hela drömmen var så underbar de var som de alltid brukar vara när vi är med varandra. Var min bror tvungen att väcka mig, de var just då han väckte mig de bästa kom, haha ;).  Hade kunnat leva i den dära drömmen föralltid!
 
Men var tvungen att stiga upp för att fara till sunderbysjukhus, och de enda jag kunde tänka på när jag såg alla människor där inne var svininfluensan, jag var rädd!

Nä annars har jag inte gjort så mkt mer, ska snart gå ner och försöka laga någon mat till mig själv innan matchen, fick ett gott råd av en god vän att de är bra att äta innan match så ska testa de ;p! aja vi ses håll tummarna för ikväll.
Puss

neeej! somaren håller verkligen på att ta slut nu, fan fan fan !!
vill ha mer sommar och sol, jag är ju förfan fortfarande lika vit som jag var under vintern!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0