Jag är så jävla glad att jag har er! <3

Jodu källabälla, på lördag smäller de ;) !

Ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja de har varit två helt underbara dagar!
Vi for ju då till Lenas stuga, jag och massa härliga tjejer. Vi har hunnit med så mycket och vi har haft så jävla kul och mysigt. Exakt de här jag behövde!  Vi har:

* tävlat!  jag och Maja vann ju såklart alla tävlingar ;)!
* badat/bastat
* ätit
* grillat under månsken och stjärnorna
* åkt badring baki båten
* haft deep talk om Hitler, disney filmer, stalkers osv. Iallafall jag Lena och Sofia
* Kvällsbadat i månskenet (jag,lena,sofia)
* skrattat skrattat skrattat skrattat och skrattat!


De har varit helt galet underbart. Så är helt slut efter allt. Så min fredags underhållning har varit att pratat med Lena och **** i telefonen, och nog fan hade vi de riktigt trevligt  eller hur ;D. Gav dom varsin uppgift så vi ska samlas igen klockan 10, haha vi är fan inte okej. Aja nä nu ska jag forsätta se den hära filmen innan vi ska återuppta våran diskution ;D bye
pusspuss!

Jag och Maja VS Ida och Lena ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0