nu ger jag upp..

Känner själv hur patetisk jag är, får panik över hur jag själv beter mig. Vill bara sluta men jag kan inte, jag kan inte och de är så pinsamt... fan också!  måste verkligen försöka, så pinsamt!

Har inte gjort ett piss idag förutom tagit mig en lång prommis med hundarna i regnet.
Har somsagt match idag, så försöker att tagga till, går inte så bra ligger i min säng och gäspar, haha! Nämen man blir alltid så jävla taggad när man kommer till samlingen och hör den höga musiken :D. Ska fara lite tidigare till samlingen för Kicki (våran fystränare) ska få massera min rygg/axlar lite, har grymt ont :S..  aja  nää nu kom mamma hem och ska laga mat åt mig så ska dra. Nepp ändrade planer nu kom ju Johanna in på msn , måste verkligen snacka med henne <3333

- Toveb säger:

*jag orkar inte ta körkort. fan vad jobbigt

SaraaaL.blogg.se -/ säger:

*ja jag vet men kämpa!

*de lönar sig till slut !

- Toveb säger:

*jag anställer dig som chaufför. 10 kr i veckan

Toveb säger:

*ring mig när jag är 45 så kanske jag har körkort .

haha ååh stackare tycker fett synd om dig, men kämpa på du klarar de jag vet de <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0