We are fighting for nothing..

Måste säga som Tove, helgen har varit GRYM! Umgåts med underbara människor, skrattat så jag haft kramp i magen och mått förbannat bra !  Festen i lördags blev lyckad haha den var dock jävligt sjuk som alla andra kvällar då jag och Tove super tsm ! Men sånt gillar vi ;) (Y)  Förutom en sak som hände i lördags, åh jag skämms! hahaha, vill helst inte ha någon kommentar av någon av er, och ni vet vilka jag menar! ;o.  haha jaja, Söndag så kom Åberg, per och Alex hem till tove vi hyrde film och snackade igenom lördagen haha inte okej ;P  Har sovit hos Tove hela helgen, och de har varit underbart skönt att slippa sova själv <3.   Ingen av oss var så taggade på att gå till skolan när vi vaknade i morse men vi kämpade. Skolan sög, de gjorde den verkligen. De var inte kul för fem öre. Efter skolan träffade jag Tove, Per och alex vi gick in till stan och fan vilka nukkor dom är! Aja for hem efter ett tag, och nu ligger jag i min säng som jag har gjort sen jag kom hem. Mitt humör är verkligen inte på topp..  om jag ska vara ärlig är de åt helvette och jag orkar inte fan också :(...

Hahaha Per la fram denna kommentar, fan vad jag skrattade. Du är inte okej Per!
"ni försökte starta en djurpark mitt i Boden"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0