En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.

okej jag kan ju börja med att skriva att  klippningen...................... hoff nää har tyvärr ingen kommentar om de, så vi lämnar de!!!!.   :'/

Sen... haha hände en händelse som jag aldrig trode skulle hända mig, kan tyvärr bara skratta åt de. Händelsen spelas upp om och om och om i huvudet på mig och varje gång vill jag bara dö!! Måste även få säga FÖRLÅT, de var verkligen inte meningen satt i min egna lilla värld! Jag var typ i chock! haha ååh...

Sen vill jag även nämna vädret, vad händer?
de är fan andra dagen de regnar och åskar... jag hatar åska, så jävla läskigt. Vart tog solen och värmen vagen? KOM TILLBAKA!  Fast i morgon kan de vara lite kallare men dock inge regn eller åska!  För i morgon har vi hemma match, kom och kolla om ni vill, karlsvik 18.30 :)! Nu blir de sängen och tagga inför i morgon. Fast först ska jag prata lite med dig !

När ska jag få den andra halvan?
kommer jag någonsin att få den eller kämpar jag i onödan..

komigen Lena nu gräver vi en grotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0