You can have whatever you like

Okej nu är mitt humör på topp igen och de känns underbart, woho!
Tack till, ja du vet vem du är ;).  Känner mig jätte glad och grymt taggad inför helgen som kommer, de blir nog en två dagars till helgen, och de gillar vi ;D! Känns som att jag måste ha nya kläder, klippa min lugg, alkohol och nytt smink ! Jag önska verkligen att jag kunde trolla fram pengar, fyfan så underbart! Aja vi får se hur de blir med allt. Denna kväll har jag underhållt mig själv att kolla på gamla bilder, de har inte varit helt fel, mycket skratt! Sen har jag även bestämt mig att jag ska börja mitt nyttiga liv i morgon på allvar! Jag tror fan att jag kommer lyckas denna gång, tror ingen annan tror de men ändå haha ;)! Nä aja ska hoppa in i duschen nu sen ringa ett samtal innan jag hälsar på John blund!  PLUSS att jag ska se CSI innan jag sussar också. Men vi hörs, pusspuss

åh hade gjort vad som helst för att få tillbaka de dära håret :o..


Kommentarer
Postat av: Åberg

Hahaha sara, det rimmar illa med nyttigt liv och två dagars till helgen ;)

2009-09-01 @ 16:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0