Jag vet seriöst inte hur jag ska göra, de känns ju så rätt..

Om jag fortfarande inte kan gå utan kryckor på måndag då tänker jag absolut inte gå till skolan, ALDRIG  nej aldrig i hela mitt liv att jag går till skolan och måste ha kryckor, inte igen! och bättre blir de inte av alla dryga kommentarerna jag fått vet att ni inte menar illa men de är grymt jobbigt att höra de nästan hela tiden, de blir för mkt. Var så jävla less när jag kom hem så jag slängde kryckorna åt helvette satt mig i bilen och gav mig fan på att jag skulle klara av att köra iallafall.  De gör ont som inihelvette men de går. aja, Nu ska jag gå och duscha sen blir de tacos med Syster och hennes kille, gott! sen  på kvällen blir de ...... hehe hemliiiiiigt  ;)!  Exakt de jag behöver just nu;)! nä nu ska jag hjälpa med maten sen fixa mig lite, vi ses. Puss!

Jag saknar dig jätte mycket Tove, tack för att du alltid får mig så jävla glad. Du är bäst <3 !



Kommentarer
Postat av: Lena

Så du menar att vi är dryga?..

2009-08-28 @ 15:05:04
Postat av: Sara

Nej de sa jag aldrig eller hur men era kommentarer som ni säger hela tiden är de. och ni borde ju själv fatta att de blir för mkt. Tror ni att jag tycker att de är kul att gå på kryckor?

2009-08-28 @ 17:07:31
Postat av: ida

Men om det är jobbigt så säg det istället för att skriva det i bloggen. Inte förstod ju vi att du blev less på det eftersom du bara skrattade med. Och vi driver ju alltid om alla, alla driver om att jag pratar mycket, om att lena är tjock för att hon äter mycket, och med Hannah när hon är arg. Det är ju som det vi gör så du måste ju säga om du tar illa upp inte fattar vi annars.

2009-08-28 @ 17:12:16
URL: http://mrslarsson.blogg.se/
Postat av: Toveb

Jag saknar dig också älskling <3

2009-08-28 @ 18:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0