ta mig tillbaka!

Träningen gick segt, fikat efteråt var bäst, mums! Grattis Britta :)
Har nyss sett videorna från träsdocks helgen, haha man får alltid sig ett gott skratt kan jag tala om för er, fyfan så sjukt haha!! kan ingen bara spola tillbaka till den helgen? eller till då vi var på öllägret?  Men snart blir de ju att fira ett års dagen av vårat ölläger, och jag säger bara en sak DE SKA FIRAS ORDENTLIGT! haha.  Nä vi är fan sjuka i huvudet, undra hur fan vi kommer vara när vi blir vuxna, som idag ringde tove till mig "Sara kom hit och slåss". De skulle inte förvåna mig om hon ringer om 40 år och frågar samma sak. De sjuka är ju att jag kommer ju att komma haha!. Nä de ska bli riktigt roligt att se hur vi blir.  Jaja nä nu tillbaka till verkligheten, skola i morgon. och jag tror alla har ångest över de. Jag har iallafall jävligt mkt ångest över de jag vill verkligen inte, jag skulle lätt kunna börja gråta, vill inte tillbaka....... aja ska gå och duscha nu sen måste jag ringa till Tove måste berätta en grej, jag skämms haha!

De sista Lena sa till mig i telefonen var "kom inte försent i morgon Sara"
jag ska göra dig stolt gumman och vara i tid! :D


Tove kör en törnrosa, ovanligt? ;D

Kommentarer
Postat av: L

De skulle betyda så mycket... haha :D

2009-08-23 @ 22:30:04
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0