Håll mig hårt eller släpp mig helt..

Träningen gick väll hyffsat alla var trötta och slitna efter gårdagens match..
Efter träningen har jag då inte gjort ett skit bara legat i min säng, sett TV, ätit popcorn och nu sitter jag här.
aja whatever ska krypa ner i sängen nu och forsätta att se navy csi, älskar de programet ! Sen ska jag hälsa på John blund. Ska upp rätt tidigt. Hade försökt hinna med rätt mycket i morgon, innan min träning. Så aja vi ses, nås på mobilen.

"Jag vet inte, jag vet inte, jag vet inte"
Jag blir tokig, vafan ska jag göra förstår du inte att de är jobbigt som fan för mig, förstår du inte att jag hatar den här känslan.. Vad hände med den underbara killen?...

Känns knas att sova själv hemma har inte gjort de på länge :/ ..
hade gjort vad som helst för att ha dig här just nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0