I don´t wanna be alone

Vaknade av att mamma kom in och väckte mig "Sara de är jätte fint väder ute, kom ut  och sola!" Kunde inte somna om efter de så de var lika att släpa sig ut i solstolen. Har legat där någon timme, och ätit godis som frulle, mumma (y)!. Blev gode less där ett tag så gick in så nu ligger jag här i min säng igen, och känner att jag hade kunnat somna om hur lätt som helst. Kanske tar mig en liten powernap senare. 

ikväll då?
ja... alla planer som vi hade förstördes igår, och de sög jävligt mycket för vi hade planerat allt och fixat allt!
Än så länge har jag inget planerat förutom att de kommer drickas alkohol ikväll, vart , när, hur är dock inte planerat än, men de fixar sig, har redan nått på G ;)!  Vi ses  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0