Förlåt.............................

Världens världens världens jävlaste ångest, har aldrig haft sån här jävla ångest. Jag ångrar de som fan och jag vet fan inte vad jag ska ta mig till, jag vill bara spola tillbaka tiden, hade gjort vad som helst för att göra de. Jag förstörde allt, allt.. Jag skämms över allt, skulle fan kunna börja gråta för att jag ångrar mig så mkt. Tanken på vad som kommer hända nu skrämmer mig. Har en stor klump i magen som jag bara vill ska försvinna. Jag gör vad som helst för att få de bra igen vad som helst! FAN också, de enda jag ville var ju att få träffa dig, men allt blev bara fel, hoppas att du någon gång förlåter mig, alla gör vi misstag även du har gjort de..
 
Just nu hatar jag mig själv så grymt mycket...



Nä nu ska jag fara på match, japp ni lästa rätt JAG ska spela match NU..
de är fan inte rätt läge att spela match nu dagen efter, fyfan...
Tove vafan hade vi inte en lugn hemmakväll igår för? haha vi är fan sjuka i huvudet, vi är verkligen de!
De är nu du ska komma och skjuta mig i skallen så jag slipper matchen Tove..!!!
De är fan inte okej att jag ska och springa som en jude och jaga en jävla fotboll medans du ligger hemma i din jävla säng! Nä ni kan ju hålla tummarna, eller de är fan inte änns någon idé de kommer ändå skita sig haha!

Vi är fan helt jävla störda i huvudet fattar du de?
haha men jag älskar dig grymt fucking mycket ändå, du är bäst!
nu rymmer vi Tove! haha


Kommentarer
Postat av: toveb

haha, jag har sussat medan du spelat match. Det är så det ska vara ;)

Jag älskar dig så jävla mycket mer <3

2009-08-09 @ 17:22:00
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0