varför just jag ?..

varit en sömnlösnatt, fyfan den värsta natten på länge!  For aldrig in till sjukan igårkväll eftersom mamma skrev att vi hade smärtstillande hemma som jag tog, hjälpte knappt nå.. Så har haft en tuffnatt. På morgonen vid 8 då jag klev upp ur sängen för att börja göra mig klar för skolan så höll jag på svimma, grymt läskigt. Så la mig i sängen och bestämde att stanna hemma. Syster körde mig till vårdcentralen som skickade vidare mig till sunderbyn för han sa att han trode att jag brytit nå.  For upp till sunderbyn och rönkade, dom sa att den inte var bryten men att de var grymt svårt att se eftersom den är så grymt uppsvullen. dom kunde tyvärr inte göra så mkt, fick inte änns smärtstillande, hade gjort vad som helst för att få de!... De gör fortfarande så ont så jag vill dö..  Aja jag och syster for sedan på max, kunde inte änns njuta av maten för att de gjorde så ont, och då är de illla!! Nu är hon på träning och jag sitter här hemma helt själv, medans resten av ugdomarna är typ på ondsagsklubben..... de suger!

kom just på att jag glömt att berätta vad som hänt. Jag spelade fotbollsmatch igår och de slutade itne så bra som ni kanske har läst..

JAG SAKNAR DIG MAMMA, kom hem nu :/....<3


Kommentarer
Postat av: sara

jättefin bild :)

2009-08-26 @ 22:14:14
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du inte en pappa också....?

2009-08-27 @ 00:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0