Vi klarar de, bara vi vill så går de!

Matchen slutade 1-1 vi kvitterade i 89:onde minuten och ni som inte vet hur länge man spelar en match så spelar man i 90 minuter, haha ganska så jävla tur hade vi, FAST dock så vare samma visa denna gång vi borde ha vunnit vi har bara svårt att sätta våra chanser. Aja blev aldrig att fara till A efter min match, synd såg fram emot de men vi ska ta de i morgon istället :)!  kanske lika bra de är helt jävla slut, så trött så att jag skulle kunna dö, ska fan duscha nu sen sova! fyfan så jävla underbart, men de kommer kännas lite ensamt , hehe. 

Jo i morgon blir de att fara till Piteå med massa för att sola och bada innan jag far till A, underbart. Ska ju glida dit med min nya bil som jag köpt idag ;D haha wohoo äntligen har jag hittat en bil! en EGEN bil! de känns skönt som fan!  för er som är intresserade så är de en ford mondeo :). aja nää nuuuu blir de  fan dusch sen SÄNGEN, gud vad jag längtar!

Pusss snygging <3
2 dagar får se hur länge de håller, hoppas på 109283746345678 dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0