you are everything i want

For ju då till Piteå med Lena, Sofia var redan där, haha ingen kommentar om resan dit eler hur Lena, de är fan inte okej! och även ingen kommentar om vad som hände där borta heller, de slutade iallafall med att jag och Lena hamnade ute i hennes stuga där vi stekte, även fast solen var i moln och de hade börjat bli kallt så låg vi kvar, fråga inte varför, vi är som vi är !.  Har även blivit mobbad hela dagen för att min nya bil är gul, haha ingen kommentar ;)!  aja efter ett tag skjutsade Lena hem mig och nu sitter jag hära ska snart duscha och fixa mig, blir att fara till A ikväll, mys!.  Blir nog att slagga där också, vi får se vad som händer :). Nä nu väntar den underbara duschen vi ses, finns på mobilen. Puss :)

Jo får ju inte glömma berätta att Lena har gjort årets grej. Fyfan de var de roligaste jag har hört någonsin jag önskar verkligen att jag var med när de hände , fast hade nog dött av skratt helt seriöst. Tyvärr orkar jag inte berätta vad hon har gjort, sorry men de blri så jävla mkt! Men kan ju säga att de handlar om en båt och vatten! haha!!!!!! Får massa bilder framför mig hur de såg ut hela tiden, ojoj Lena :'D

<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0