18:onde julafton - över

Ja då var den 18:onde julafton över. Julen är inte sig lik om vi säger så.
Efter att alla presenterna var öppnade kände jag en liten ångest inom mig.
Fatta hur mkt pengar mina föräldrar har lagt ut på mig, min bror, min syster osv och ... ja nä jag börjar tänka för mycket. och att jag just har sett Twilight gör inte saken bättre. Så just nu känner jag mig rätt nere mycket pga den dära satans filmen. Spelar fan ingen roll hur många gånger man ser den man gråter ändå lika mycket till den och man blir depprimerad. Då kan man ju fråga sig vafan man ser filmjäveln för, den frågan har jag också ställt mig själv men tyvärr kan jag inte få fram ett vettigt svar!

Nämen julen har varit bra, fast att jag har saknat dig, de känns så tomt att se henne men inte dig, de är som att någonting fattas hela tiden när man kollar åt hennes håll. För du brukade alltid sitta där vid hennes sida, men inte längre...tungt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0