All denna stress får mig att vela sova

Jag är helt jäävla körd!..
Har varit igång sedan 10 på morgonen. Jag och Johanna har traskat omkring på stan för att in i de sista handla klart alla julklapparna! När  man går på stan med Johanna får man räkna med attt kortet dras allt för ofta!  " Men Sara de är ju trots allt bara jul en gång"  haha hon är som söt den dära Johanna! :)

Hade mest panik över Adams present och ingen förstår förutom Johanna. Fan vilket pådrag de har varit haha. Men till slut fick jag en sån panik och ja de blev som de blev. Är rätt nervös över vad han kommer tycka............ eller rättare sagt jag är AS nervös haha!  suger på julklappar. 

Just nu har jag ätit pizza och försöker hitta orken att städa upp mitt rum, men de känns som att jag behöver en PN!!
Nä vi får höras. pusspuss

Kommentarer
Postat av: johanna!

hahaha, fantastiskt! ;)

2009-12-24 @ 02:10:16
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0