Around us everything disappears

Ja jag vet Amina, de är rätt omogna människor. Men vet vilka de är nu så de är lugnt :)!
Förstår inte heller varför folk läser om dom inte tycker om de jag skriver!

Tänkte att de var dags att uppdatera.
Igår gick jag på stan med Lena, hittade mig min nyårsklänning plus en annan tunika.  Sedan gick vi och såg Erik live inne på shopping, och jag skämtar inte jag RÖS i hela kroppen för att han är så snygg och sjunger så bra, galet! <3.  Sedan for vi och gjorde lite galenskaper, haha! 

Idag så vaknade vi tidigt för att ta oss en sväng till Happaranda, alko, skopunkten osv! Inhandlade mig massvis med alkohol, en parfym och underkläder. Nu är jag redo för nyår, haha! ;D

När jag kom hem tog jag mig en bastu, de var gode skönt kan jag tala om för er! Nu ligger jag bara i min säng ska nog gå ner och göra mig varma mackor innan jag slår på en film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0