Behöver ingen extra mamma! :)

Anonym: Haha japp och underbart gott är de med smöepopcorn också du borde testa, plus att de gör dig mycket glad :D Eftersom du inte klarar av att berätta vem du är ids jag inte lägga ner tid på dig.  och du kanske borde testa de med, försök sköta ditt eget liv lilla du. För jag sköter mitt liv hur bra som helst själv, behöver ingen extra mamma eller så =)!  Peace out !  haha.



De var hur skönt som helst att få somna in ett tag.
Frågan är ju vad händer ikväll? Var lite små planerat att dra till cleo men de sket sig så är helt ledig ikväll, så jag är öppen för förslag :)!  Nä ska nog gå ner och hjälpa pappa med tacosen vi hörs. puss!

saknar fotbollen, i really do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0