Bra dag (y)

Den här dagen har varit hur bra som helst. De borde finnas fler dagar som denna!
Vaknade upp och insåg att jag inte var ensam,  skjutsade puckot till skolan som anklagat mig att de var mitt fel att vi försov oss, haha men de sista jag sa innan vi somnade in var "min väckarklocka på mobilen är inget att lita på" men ja de gick ju som de gick. Aja efter de for jag själv och tränade, 1 timme på rullbandet.... skönt dock när de var över och efter de for jag och solade solarium, hur jävla underbart som helst :o, blir nog samma sak i morgon. Först träning sen solning (y). Efter allt for jag hem och tog mig ett långt varmt bad. och nu ligger jag här med nymålade naglar och känner att de är dags att börja plugga lite. Men känner hur orken börjar ta slut så ska kolla om vi har nå upp piggande i kylen, dock nå NYTTIGT ;)! .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0