Dålig uppdatering.

Förlåt för min dåliga uppdatering men har inte haft tid, har umgåts med min sötnos!
For till han i söndags och sov över sen for vi hem till mig och han sussade hos mig. Myspys!
Han ligger dock kvar i sängen och sover just nu medans jag är i äckel skolan och håller på att somna, är AS trött.. Vill bara tillbaka till sängen. Men förhoppningsvis  så slutar vi  snart!  Blev väckt kring 03.30 av Adam som hade problem att sova. Så de var gode tungt att stiga upp i morse..
Just nu sitter vi och ser någon dålig film på youtube för att våran lärare har brist på saker vi ska göra..., känner hur mina ögon håller på att ge upp, måste ha en säng nu!!
aja nä nu ska jag fokusera på filmen vi ses, kanske åker till Adam kväll får se. Känner att jag hade behövt göra lite skolarbete. Men hur lockande känns de? mhm precis så vi får se hur jag gör :)  Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0