De är dags för en stor förändring!

Men däremot ska jag ta tag i mitt ätande av allt onyttigt än en gång. För nu har de verligen börjat spåra!
Blev även jävligt rädd när jag såg på "biggest loser". Då var de en kille som var med som förut spelade fotboll och var vältränad och när man tränar så äter man ju rätt mycket. Så när han slutade tränade så forsatte han ju att äta och de var de som fick han att se ut som han såg ut............ Kände rädslan inom mig att snart är de jag som ser ut så, är as rädd!  Måste fan sluta äta onyttigt, varför är de så förbannat svårt . Om man vill något riktigt mkt ska de ju gå? men varför funkar de inte? haha aja nää måste iallafalla försöka än en gång !.. Måste verkligen ta tag i de hära nu ska bara äta upp allt godis jag fick av pappa idag!

OCH LENA du är den största boven i mitt ätande.
de är alltid DU som får med mig att köpa och äta vad som helst. NU är de dags för en förändring.
DU ska inte fråga om jag ska med på max,
DU ska inte tvinga mig att köpa nå onyttigt
DU ska se till att jag håller mit till min frukt
UPPFATTAT ?! :o


Kommentarer
Postat av: anonym

Självklart är det många som skriver om hur less de är på skolan osv, men du tar det till en helt annan nivå. Okej att det snart är jullov och många har pissmycket i skolan att göra, men dom kämpar iallafall och fixar det. Du gör inte det, du skiter i skolan och ligger hemma i din säng äter smörpopcorn och deppar.och orka ljuga, du har inte godkänt betyg i varken NK, RELIGION, samhälls b, eller någon engelska kurs. SÄG MIG hur fan tror du att du kommer gå ut med ett gymnasiebetyg? DU VET RYKTEN GÅR OM DINA BETYG. och vill du veta vem jag är.. det börjar A..... peace out.

2009-12-18 @ 15:01:48
Postat av: * K Y S S A R

Fan vad less jag blev på anonym, gissar på att anonym är anonym för att personen har något att dölja. tråkigt att inte ha någon fakta att gå på. hehehehehe =) fegt också att inte kunna stå för vad man tycker hojja =) Men är man rädd så är man, vadskamangöra =)

2009-12-19 @ 14:41:26
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0