Man måste kriga och visa att de går.

okej ska väll försöka att blogga lite om helgen fast att jag först bestämde mig för att låta bli för att de kändes hur jobbigt som helst. Men min snygging ringde nyss och väckte mig och gav mig lite krafter att änns öppna ögonen. Mamma blev arg över att jag inte har lyssnat på henne när hon varit in flera gånger. eh vänta nu inte har hon varit in nå? Inte vad jag har märkt iallafall. Så hon är lite grinig nu över att hon fick skotta gården själv. Men vadå hon trode väll ändå inte att hon skulle få med mig UT i denna storm! Nädu lilla mamma de borde du ha lärt dig för länge sedan att jag är för lat för de!. 

Oj sorry nu spårade jag helt från ämnet.  Juste helgen, de har nog varit den sjukaste på väldigt väldigt länge. De har hänt saker som jag kommer kunna leva på föralltid. HAHA fyfan nä man kan fan inte annat än skratta åt den här helgen för att den varit så sjuk. Ett bra minne som kommer att utvecklas till flera minnen!  nääfyfan kan inte sluta skratta, varje gång jag är arg då lovar jag er att jag ska tänka tillbaka på just den här tiden, då du sitter där och klämmer, och prick den stunden då vi hämtar upp dig! HAHAHA nää du har fan gjort mitt liv, ska nog inte nämna några namn men du vet vem du är ;D! Har varit helt jävla dagvild i helgen men man blir väll de när man knappt sover nå. Plus att den här helgen nää nu ska jag fan sluta skriva. 

ska avsluta med att jag for då till min snygging igår. Vi "firade" 3 månader och de blev hur bra som helst.
Fan vad jävla glad jag är att vi inte gav upp att vi forsatte att kämpa fast alla jävla bråk. Men de är så jävla värt allt bråk om man tänker hur jävla underbart och hur bra vi har de nu!
NÄFAN vad jag skriver nu får de fan räcka, helt galet. HEJDÅ!

Ibland är min bil bra men i dom flesta lägena är den fan den sämsta man kan ha pga att den är GUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0