Jag ska finna vägen eller skapa den

okej jag måste erkänna....
jag for aldrig och tränade och jag kunde inte låta bli de onyttiga på jobbet heller, jag ljög för er. FÖRLÅT!
haha nämen jag tänkte ju fara och träna men han inte innan jobbet, men de är väll ändå tanken som räknas eller hur?  och de där med gosakerna på jobbet.. där har jag nog ingen att skylla på, de är jag som är boven i dramat. Nämen allvarligt jag kan bara inte låta bli att äta och bättre blir de inte av att kristian går omkring och äter lika mkt själv, klart man blir sugen ? Men nästa match som är nu på lördag har jag ett avtal med Per att om jag äter någonting onyttigt så kommer jag att få utföra ett straff, och Mathias kommer vara domare. Jag är nervös!...
Påtal om att äta så var de Kristians sista match, och jag måste erkänna att jag kommer sakna han! Kommer kännas tomt utan dig din jävel! :/. Men hoppas du får de bra i lumpen din skit :p!

Nä nu ska jag gå ner och göra varma mackor och sen slå på en film :)
I morgon blir de stan med Lena, kändes som de var år sen jag såg flickan så de kommer bli hur nice som helst <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0