Fotboll är bäst

Glömde att berätta igår att jag har nu helt lagt av med fobtollen. De var ett tufft beslut eftersom jag spelat fotboll sen jag var 5 år, plus att jag varit och kollat när min pappa spelat sen jag knappt har kunnat gå. Fotboll har varit en stor del av mitt liv. Men nu är de över. Min tränare ville ju dock att jag skulle och testa träna några gånger till och sen bestämma mig, men nej inte den här gången för den här gången har jag bestämt mig!  De var när jag låg i mitt varma bad idag jag insåg hur jävla skönt de är att slippa åka nästan varje kväll och träna. Man har ju knappt haft någon fritid. Men de är klart som fan att jag kommer sakna fotbollen. Kommer att sakna att springa och jaga den dära förbannade bollen, och alla träningsläger, tjejerna i laget osv osv. Känns helt jävla sjukt att jag har slutat, trode allvarligt aldrig den här dagen skulle komma... Men de känns skönt att veta att man är välkommen tillbaka om man blir sugen igen.













<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0