..........

Jag känner att jag borde ha lagt mig för länge sen för nu börjar tankarna ta över huvudet, jobbiga tankar.. Var hur trött som helst bara för någon halvtimme sen. Men nä nu ligger jag i min säng och känner hur omöjligt de kommer vara att sova. Men jag borde verkligen sova innan jag gör något dumt.....

Nä måste försöka sova nu, klarar inte av de hära, får försöka glömma allt med lite sömn och hoppas på att jag lagt allt de där bakom mig i morgon..

Fan också känns som att mitt liv, ja när jag vet fan inte...
och i morgon far Lena till Stockholm och bara lämnar mig i den här hålan med massa skit. De är nästan så att jag följer med.  Detta betyder alltså att de inte kommer vara någon Lena på skolan i morgon, och de om något suger så jävla hårt, vem ska jag då hålla på slå, flumma, prata, störa osv nu när du är borta, fan Lena boka bort biljetterna och kom till skolan ist! 


Kommentarer
Postat av: Lenaa

VARFÖR TÄNKTE VI INTE PÅ DEHÄR TIDIGARE HADE DU JU KUNNAT FÖLJA MED!!!

jag kommer smsa med dig tills du blir leds på mig. haha <333 :)

2009-12-04 @ 00:29:53
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0