Finns för många idioter där ute!

Tack Lisa de har verkligen hjälpt mig :) Har bara orkat söka upp den ena idioten som kommenterade så vet EXKAKT vem du är, och jag säger bara de . DU och JAG ska prata och jag hoppas du har en jävligt bra förklaring! Sen har jag inte orkat lägga ner så mkt tid på att söka upp den andra omogna patetiska människan som kommenterat anonymt men de kommer fram de med, de kan jag lova er!

Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor, just nu är jag så jävla besviken så de är sjukt!
Jag säger inge mer så har jag ingenting sagt. Men en sak har jag då fan lärt mig idag.
LITA INTE PÅ NÅGON, för de finns fan ingen man kan lita på här i världen! And that´s true.

Men vet ni en grej?
Jag skiter fullständigt i vad ni tycker för ni är idioter hela bunten!

Nä nu ska jag forsätta att vara i min egna lillavärld innan jag somnar in, för just nu kan verkligheten ta sig i arslet :)!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Hey sorry för err sent svar ser att du verkar ha fixat det där nu =) Vart kollade du ? Jag mins inte själv hur man gör, vet bara att man kan kolla upp IP här: http://www.81solutions.com/server-location.html.

2009-12-19 @ 14:38:32
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0