Heeeelt slut i huvudet men kan fortfarande inte sova!

kan inte sova, vet inte vad problemet är?
Finns ju ingenting att vara vaken till?
Jag bara ligger i min säng och känner hur huvudvärken bara blir värre och värre..
Har verkligen försökt att sova men de går inte fast att jag är helt jävla sluuuut i huvudet.
Nä tydligen så har min kropp  bestämt sig för att vara vaken längre.
Tanken av att jag ska vara i skolan 07.30 i morgon ja nä jag har ingen kommenta till de ...
Känner mig typ bakis på nått konstigt vis. Nää min kropp mår nog inte så jävla bra just nu.
Ska nog gå och försöka igen. Fast vill typ inte sova för hinner typ sova 2 timmar innan jag ska upp och de känns onödigt för då kommer jag vara tröttare än vad jag kommer vara om jag inte sover. AAAAAAAAH vad håller jag på med vad fan snackar jag om? who fucking cares?.   Nä hörrrrrni mina nära och kära nä nu ska jag sluta skriva känner att de börja spååååra hehe byebye!

Kommentarer
Postat av: anonym

dags att börja ta tag i ditt liv snart? det enda du gnäller över är hur dåligt du mår, att skolan suger, att du "inte orkar" mer. Fattar du inte att det är PATETISKT (som du själv skulle ha sagt). Och fattar du INTE ATT DU MÅSTE SKÄRPA DIG FÖR HELVETTE. du går fan trean nu och vill du gå ut med ett gymnasiebetyg så måste du skärpa dig.. dock är det kanske lite sent nu..........



grattis.

2009-12-18 @ 10:47:16
Postat av: M

sluta knarka?

2009-12-18 @ 14:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0