I try so hard but it doesn´t matter..

Skulle haft nationella i svenska B idag, muntligt.
Men de slutade med att jag, Hannah och Erica smög ut bakvägen och for hem haha!
Så for hem och städade ist, under städningen insåg jag att när man väl har tid och ork så är de fan ändå rätt skönt att städa. Iallafall efter man städat klart. Hur underbart är de inte med ett rent rum och de bästa av allt att lägga sig i en renbäddad säng, underbrart. De är de som gör de värt att lägga ner lite av sin tid av sitt liv och städ. Plus att när man städar försvinner alla tankarna med all den höga musiken, and that´s great (y).  Nu ska jag bara damsuga och fixa lite till innan jag är klar. Sen bli de iväg och jobba.......... inte alls taggad på de plus att jag har verligen inte tid med de, har prov och massa saker som ska lämnas in i morgon.

I try so hard, I really do..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0