Im fighting for you

När jag vaknade i morse kände jag att de inte var min dag idag. Klev upp 20 min innan bussen gick. orkade inte bry mig hur jag såg ut jag gick bara till den dära jävla bussen där jag även somnade till, vaknade av att jag kände mig uttittad och självklart sitter de en gubbe och glor! helvette får man inte sova ifred?! . När jag kom hem satte jag mig i köksbordet och började läsa tidningen, brukar aldrig någonsin göra de men bara för att jag visste attt jag var tvungen att plugga så satt jag mig ner där och läste noga igenom varje artikel!  Jag vet verkligen hur man roar sig om man inte ids plugga!  Tror jag ska ta mig en promenad till ICA för att köpa lite energi så att jag orkar plugga, plus att jag verkligen måste få upp mitt humör annars kommer jag aldrig orka..... Nä nu måste jag fan börja agera, byebye!

En sån där dag då man bara villa gömma sig under täcket hela dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0