Livrädd

Igår var en av dom undebaraste nätterna på länge. Allt du sa, fan vad underbar du är de är helt sinnessjukt! Tänk om alla bara kunde förstå hur jävla underbar och bra du är och hur jävla bra du får mig att må! Fast de fanns en grej som fick mig att stelna till och att en klump i magen började att växa. och jag försöker verkligen att inte tänka på de, jag försöker tänka positivt och leva i nuet som du sa att jag skulle göra men... de är svårt och de vet du. Jag är så rädd, jag är livrädd!. Och inte mer med de då ska ju ännu en grej hända. En grej som kanske gör att jag förlorar dig, men bara så att du vet vad som än händer med dedära så kommer jag alltid att älska dig. Jag bryr mig inte vad alla säger, som du brukar säga vem fan bryr sig plus att dom vet inte ett skit.. Jag klarar inte av att förlora en till som kommit mig så nära och som får mig att må så bra... 

Finns så mycket kvar att skriva, men nej de är nog ingen idé just nu för jag är rätt så jävla nere..
De jobbigaste är ju att de finns ingen som förstår, ingen som fattar hur de egentligen är och hur de ligger till..
Eller jo de finns en enda jävel, så ska lägga mig i sängen och ringa till han, till min sötnos <3

Hatar att sova själv sånna här nätter...


Kommentarer
Postat av: ...

jag försöker förstå, men det är jävligt svårt..

2009-12-15 @ 18:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0