Mitt jobb är farligt !

Jag måste allvarligt sluta mitt jobb. Om inte jag gör de kommer jag dö av fettma. Innan matchen hade börjat så hade jag redan hunnit äta, en hamburgare, en daim, en lussebulla, en hockeypuck(chokladboll), flera koppar smörpopcorn, chokladkaka, gott och blandat, en läkerol, två krokofanter och massvis med dricka. Detta var ju då INNAN matchen, så ni kan ju tänka er hur mkt jag har ätit under hela matchen. fast att jag mådde illa kunde jag inte sluta äta, vad fan är felet på mig :o plus att jag tog hem smörpopcorn!  Jag mår illa av mig själv usch, blir nog två timmar på gymmet i morgon ! 

Ikväll har de iallafall varit slaggis utanför våran kiosk, två killar i typ 7:års åldern? började slåss. Eller den ena hoppade på den andra och självklart ska min pappa gå dit och bry sig, suck!  Så när pappa gått där ifrån hör man hur den ena killen säger "Vi tar de sen" och går där ifrån. Jag och Kristian fick oss då ett gott skratt. Men alltså seriöst så jävla töntigt vad slåss man änns för när man är så där liten? 

aja nä nu ligger jag i sängen och funderar på att kankse gå och lägga sig, hade varit skönt att lägga sig i tid för en gång skull.  Ingen rolig känsla var de att vakna upp i morse och upptäcka att man var själv :/ ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0