Please don´t go away, i need you

Ja menar de , ååh då hade jag fan varit i Stockholm med dig just nu. HUR JÄVLA UNDERBART HADE INTE DE VARIT ?!...
Försov mig i morse IGEN, åh varför ringer aldrig min mobil? Vad fan är felet?
Ni kommer aldrig fatta hur nära jag var på att stanna hemma men Maja tjatade och tjatade och tjatade så till slut blev jag as less och drog till skolan ändå. Efter spinning passet så drar Maja fram en kall Cola och säger att hon köpt den bara för att jag kom, hur gulligt var inte de ? haha. Fick lite skuldkänslor eftersom jag varit lite små sur på henne eftersom hon tjatade mig till skolan, förlåt gullunge <3!
slutar egentligen skolan 15.20. Försökte smita från skolan för ett tag sen men då fick jag Sofia efter mig, hon slet mig i håret, puttade mig, drog i väskan och sa DU SKA INTE SKOLKA! så här sitter jag kvar i skolan., suck...  Men nu har Sofia dragit till Axel så ser mitt tillfälle att dra hem! sängen väntar på mig.
Jag är så himla besviken, fan också...


Kommentarer
Postat av: sofia

men sara!! du fick ju inte åka hem?!

2009-12-05 @ 11:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0