Sanningen kommer alltid fram !

Haha jag vet redan vem du är, så synd LILLA flicka, vet du inte att allt kommer alltid fram! Haha du är verkligen orolig över min skolgång, du kan verkligen inte släppa de haha jag förstår mig inte på dig varför skriver ältar du om de hela tiden? Är de meningen att jag ska bry mig eller vad vill du  komma fram till?  Jag kunde inte bry mig mindre. De kanske är för att du är avis att jag har massa annat att göra än att sitta och plugga som du ?


Förlåt för min dåliga uppdatering men mår inte alls bra... de enda jag har gjort dom senaste dagarna är att sova, kan inte äta jag bara sover. Känner mig helt lost... Hur ska de gå, måste verkligen in till stan i morgon hur ska jag orka? De är jul om 2 dagar de är ju sjukt..   Nä alltså jag måste nog gå och sova igen, dom här 20 min som jag har varit vaken har gjort mig helt slut!  hejdå






Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Finns egentligen ingen hemsida som avslöas personen . förutom IP adressen. Så det gäller väl att bara itne bry sig om sånna kommentarer ellr besvara dem, utan bara ignorera :)Men självklart säger jag till om jag nångång snubblar över en bra hemsida :)

2009-12-22 @ 22:45:42
URL: http://KYSSARS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0