Times like these

Alltid lika trist att somna och vakna upp själv, de suger verkligen!
har egentligen ingenting att skriva förutom att jag faktiskt ska fara och träna nu
har inte tränat på flera veckor och de börjaar synas! Så nu är de dags igen.
Orkar egentligen inte men känslan efter att man tränat får mig att vela fara och göra bort de!
Så ska gå och äta frulle nu innan jag drar mig. Sen senare ikväll blir de jobb som gäller! Länge sen sist.
och jag lovar er ikväll ska jag inte äta någonting onyttigt alls !

Hejdå

Kommentarer
Postat av: 100% lulehjärta!

synd att jag inte är där.. är ju bara fota direkt man går förbi så har man bevis på att du inte höll det du just lovade ;) haha

2009-12-28 @ 18:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0