WWJD

Japp jag Sara Larsson har gjort de igen! 
Jag har än en gång skjutit fram en skoluppgift, denna gång mitt svenska tal!
Så blir att göra de SJÄLV med Johan Aasa till veckan, kul! ..

okej de är fredag jag sitter hemm på mitt rum ser att på mitt bord ligger de fullt med läxor, böcker och massa skit från skolan som måste göras! Har slut pengar så har inte råd att festa i helgen och jag som verkligen hade velat göra de men nej självklart ska jag inte ha råd... och Adam kommer inte förrän senare hem till mig så.. what to do, WWJD?.  Hm tror nog han skulle ta sig en dusch och sen efter de skulle han nog lägga sig och vila ett tag, så att han skjuter upp läxorna som han har nog mycket panik över. That´s great! .. så de blir nog att göra så, tack jesus! Nää nu väntar duschen på mig! 
Pusshej!

Grymt jävla sugen på att bli blond igen :o...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0