You rock my world!

Efter att jag var på så dåligt humör tidigare och allt kändes bara skit så trode jag att jag skulle sitta själv på mitt rum och sura/deppa men ICKET. Lena kom till mig och när jag och Lena gör nå kan de inte bli mer än lyckat! Vi for till skogen och umgicks, och OM vi har skrattat, helt jävla galen har den här kvällen varit och jag tror Lena bara kan hålla med om de! Nu kan jag lägga mig med ett leende på läpparna, ett stort! Men först ska jag kolla lite videoklipp på youtube, och om du inte fattar de där Lena, då är du fan trögast ;) hahaha.  Åh nää ska gå och sussa nu medans humöret är på topp! (Y). 

Tack än en gång Lena, du är fan guld värd.
Alla borde fan ha en sån underbar vän som dig.
Allt känns så jävla bra med dig
You rock my world dude!  <3

Jag hade verkligen velat tro dig men jag vet inte vad jag ska tro, eftersom att jag vet att du gör de nu..

<3

Kommentarer
Postat av: Lena

nååå :') right back at ya :D haha <333 Älskar dig!

2009-12-10 @ 15:56:47
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0