all i want is you !

Lördag (allahjärtansdag)
Jag själv tycker att deär grymt överskattat, men aja de är iallafall vad jag tycker, kanske kan bero på att jag är singel, vad vet jag! :p .
 
vaknade iallafall av att Lena sa:
- Sara är du vaken?
kan man vakna på ett bätter sätt på alla hjärtans dag? nepp tror itne de ;D haha ;).
Vi åt frukost och tog de lugnt innan mamsen kom och hämtade oss.  och sen hade de inte hänt någonting speciellt. Ska snart gå och ducha och börja smått att fixa mig för ikväll är de personalfest, Vi ska äta, tävla och ja massa mer, de blir nog kul tror jag :). Är  fortfarande arg från igår men de börjar lägga sig nu :p.  Nä nu ska jag gå, mamma hade köpt en alla hjärtans dag present åt mig , yey =D!  men skriver nog ikväll när jag kommer hem kasnke, beroende på hur trött och hur mkt jag orkar :P.  Ni kan ju alltid annars höra av er :).  pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0