BLIR TOKIG.....

Åh herregud om ni bara visste hur mycket jag saknar fotbollen, de är sjukt. Om ni bara förstog hur tungt de är att vara utan den och utan att verkligen kunna anstränga sig utan att de ska göra ont..Saknar att vara helt död på kvällarna av att ha tränat i ca 2 timmar, och vakna med en förbannad träningvserk så att man knappt kan gå. De är sjukt, trode allvarligt talat inte man kunde sakna fotbollen såhär mycket. Och tanken på att komma tillbaka i den form jag var i får mig att få panikångest, de kommer vara hur jobbigt som helst, men jag ska klara de! Ska ju operera mig och allt snart så, måste försöka tänka positivt och tänka framåt fast att de är svårt och jobbigt! åh bara så less att allt ska alltid hända just mig!! Men har faktiskt bestämt mig att jag ska träna på torsdag!  Aja nä ville bara få ut lite ur mig, nu ska jag försöka gå och göra mig glad igen bye ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0